orientacje marketingowe

Czy życzliwość popłaca?

Temat: Podstawy Marketingu
ZESTAW III 1. Orientacje marketingowe, wymienić + krótka charakterystyka. 2. Istota i funkcje marki. 3. Badania marketingowe i ich zakres. 4. Produkty na rynku b2b. I niby miało nie być lania wody, a ja odnosze wrażenie, że bez tego trudno było zdać...
Źródło: wt.ekonomiczny.net/viewtopic.php?t=222



Temat: Public Relations w firmie
...po tym czasie, choć nie na początku w Polsce zaczęto powoli dbać o klienta. Pierwsze plany strategiczne powstały w latach 60-tych w Ameryce Północnej a do nas do Polski dotarły po roku 1990 co pokazuje nasze zacofanie. I tak w Polsce w miarę postępu naukowo-technicznego zaczął sie rozwijać marketing. Dzięki napływowi do Polski dóbr o których w Polsce nie wiele kto wiedział lub po prostu nie mógł sobie pozwolić, firmy rozpoczęły tzw. orientacje marketingowe na które składają sie między innymi orientacja sprzedażowa, kosztowa, marketingowa, zysku itp. Dzięki tym oraz innym mechanizmom możliwe stało się docieranie do klienta. Przestała istnieć sytuacja w której to sprzedawca łamał wszelkie zasady autonomiczności a powstała odwrotna sytuacja w której to klient ma prawo wyboru. I właśnie to klient wymusił, aby marketing był jednym z najważniejszych...
Źródło: ludzie.biznes-firma.pl/forum/viewtopic.php?t=590


Temat: Marketing terytorialny POMOCY!!!!!!!!!!!!!
...zaliczenia na studiach. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beda PLUSY Moga byc równiez jakies notatki materiały itd jak by ktos miał. Pytania na zaliczenie Marketing Terytorialny 1. Cele i zadania marketingu terytorialnego 2. Cechy marketingu terytorialnego (powiązanie z innymi typami marketingu) 3. Orientacje marketingowe jednostek terytorialnych 4. Konkurencyjność jednostek terytorialnych 5. Wymiana w jednostkach terytorialnych 6. Wyznaczniki marketingu profesjonalnego w jednostkach terytorialnych 7. Tendencje w marketingu terytorialnym 8. Nabywcy i personel w marketingu terytorialnym 9. Potrzeby wewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej 10. Potrzeby zewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej 11. Rola...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=93482


Temat: Podstawy Marketingu
u mnie było jakos tak 1. orientacje marketingowe 2. cechy rynku przemysłowego czy jakos tak 3. co wplywa na dlugosc kanału dystrybucji 4. konsument indywidualny (rodzaje i etapy)
Źródło: wt.ekonomiczny.net/viewtopic.php?t=222


Temat: 2000 PRAC- Nie tylko dla studenta (prace,materiały ściągi)
...zagadnień\ -------------------------------------------------------------------------------- 3-stopniowa struktura produktu.doc Avi fattal.doc Cykl życia produktu.doc Decyzja.doc Firmy.doc Hasło reklamowe.doc Komputery.doc Kryteria segmentacji rynku.doc Kuchenki 2.doc Marketing mix.doc Markting mix .doc Miller.doc Miller 2.doc Narzędzia marketingowe - marketing mix.doc New World.doc New World 2.doc Orientacje marketingowe.doc Podejmowanie decyzji decyzji.doc Sas.doc Sas 2.doc Studium przypadku AVI FATTAL.doc Taco Bell.doc -------------------------------------------------------------------------------- Marketing\Analiza marketingowa\ -------------------------------------------------------------------------------- Analiza marketingowa firmy (17 stron).doc Analiza marketingowa rafinerii...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=39571